Przejdź do głównej zawartości

Pędzle z Aliexpress ~ RECENZJA

Dziś przyszły do mnie po długim oczekiwaniu pędzle z Aliexpress.
     



Czekałam na nie około miesiąca czasu.Ich cena, kiedy zamawiałam to 3.20$, czyli 13,88 zł .Z czasem uznałam że płacąc kilka złotych więcej na Allegro otrzymałaby je w kilka dni, no cóż, za późno ogarnęłam (jak zwykle :D).
Nawet nie pomyślałam nad kolorem, no i mam jakie mam.Teraz możecie je dostać za 3.04$ , czyli przeliczając na złote jest to 11,36 zł, czyli dużo taniej.


LINK DO PĘDZLI

Ogólnie czas dostawy zgodny z opisem, gdyż 30-52 dni. Jeszcze nie zdążyłam ich przetestować, ale jak na razie widzę że włosie pędzli nie są "tanią chińszczyzną", więc jak najbardziej polecam.

Jeszcze zapakowane ;)




Buziaki, Marlena.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

♥ Najlepszy balsam do ust : Recenzja EOS ♥

Hej wszystkim! Dziś mam dla was recenzję bardzo cenionego produktu do ust. W internecie jak i na Youtube można znaleźć wiele pozytywnych opinii na temat balsamów do ust EOS.Podoba mi się ten produkt, gdyż po nałożeniu jego na usta, są one po jakimś czasie nawilżone, a efekt utrzymuje się w moim przypadku cały dzień/noc.Mam go o zapachu/smaku Jagoda Acai. Kupiłam go kiedyś na promocji w Rossmanie.Była to akurat korzystna oferta, bo na produkty do ust było -49% i zapłaciłam za niego około 10zł, co było" taniochą" na taki produkt.Aktualnie jego cena w Rossmanie 24,99zł.Wiem, że można go dostać praktycznie w każdej drogerii internetowej, na Allegro też. LINK DO ROSSMANNA Jest tu troszkę brudny (wiadomo jak to jest w kosmetyczce :D) Uważam, że nawet za cenę oryginalną opłaca kupić się ten produkt.Polecam i zapraszam do komentowania! Buziaki, Marlena.

GARNIER Czysta Skóra 3w1: Żel Peeling Maseczka

Hej, hej ! Dziś zapraszam na recenzję produktu Garniera, który posiadam już dosyć dawno.Post jest kierowany do osób z cerą młodą jak i starszą, tutaj nie ma ograniczeń :) Produkt 3 w 1 jest przeznaczony jest do mycia twarzy, robienia peelingu jak i maseczki.Czyli jest to produkt wielofunkcyjny.Jest on bardzo wydajny.Używam go już około pół roku tylko jako maseczkę, gdyż uwielbiam te jego zastosowanie, jako żel niekoniecznie, wolę coś lżejszego i bardziej owocowego.Cena jego wynosi w drogerii Rossmann aktualnie : 16,99 zł. Wiem że można go dostać także w Tesco, Stokrotce (internetowo pewnie taniej) link: http://www.rossmann.pl/Produkt/Garnier-Czysta-Skora-3w1-zel-myjacy-peeling-maseczka-150-ml,96808,7114 Produkt głównie przeznaczony do cery tłustej i mieszanej, lecz do normalnej jak najbardziej też się nada.Maseczka zmniejsza widoczność przebarwień oraz dzięki temu że jest do użycia też jako peeling zawiera cząsteczki ścierające martwy naskórek sprawiając że cera jest śwież